NERF SZÉKESFEHÉRVÁR

CSUPAKALAND

Hamarosan nyitunk Székesfehérváron!

2 db Nerf terem – 2 db JUSSKI! interaktív logikai szoba

Legújabb helyszínünkön vadiúj NERF pályákkal, két fantasztikus interaktív logikai szobával és természetesen szülinapi helyszínnel várunk minden igazi kalandort. Ne hagyjátok ki!

Fergeteges hangulat, pörgős zene, Te és a haverok – ennyi már biztosan elég egy tuti jó NERF csatához!!! Vagy inkább a rejtelmeket szereted? Megtalálni és megoldani a feladatokat, gondolkodni és kombinálni, hogy neked is sikerüljön minél rövidebb idő alatt kijutni egy zárt szobából? Válassz tematikus szobáinkból, és JUSSKI!

Az élet velünk CsupaKaland!

ÍGY KÉSZÜLT A NERF PÁLYA!

NERF SZÉKESFEHÉRVÁR

Nerf Pályák – Székesfehérvár

fortnite pálya

Fortnite

Játssz egy pályán a Fortnite videójátékból jól ismert figurákkal, és győzd le segítségükkel a zombi szerű lényeket! Gyere, vár a Fortnite világa!

zombie pálya

Zombie Street

Doktor X végzetes vírusa kiszivárgott a titkos laboratóriumból és megfertőzte az egész világot.
Irány a zombie városnegyed, kutasd fel az ellenszerrel átitatott Nerf szivacslövedékeket és győzd le a zombikat!

A Tanár bá' bekattant - Jusski! Szabadulószoba

Nehézségi fok: *** / 10 éves kortól

A Tanár bá’ bekattant

Az iskolában – mondjuk úgy, hogy – nem ti voltatok a legjobb osztály. Enyhén szólva is pikkeltek rátok a tanárok, így az év végére az osztályfőnökötök, a Tanár bá’ elveszítette a türelmét. Mondhatni, bekattant.

Az utolsó tanítási napon bezárt titeket egy tanterembe, ahol ha nem találjátok meg egy órán belül a szabaduláshoz vezető utat, rátok zárják a teljes szünetre az iskola kapuit.

Vajon sikerül kiszabadulnotok vagy jövőre már ti lesztek a biológia terem bemutató csontvázai? És, hogy okuljatok a büntetésből a menet közben megszerzett betűkből, rakjátok ki a mágnestáblán egy igen népszerű és nagyszerű intézmény nevét.

2-6 FŐS CSAPATOKNAK, 10 ÉVES KORTÓL • JÁTÉKIDŐ KB. 60 PERC

nasa szoba

Nehézségi fok: *** / 10 éves kortól

Lezáratlan NASA akták- Ősi degenek Egyiptomban

Sir Mokh, a lovaggá ütött brit tudós, NASA kutató az ősi idegenek- földönkívüli lények nyomait kutatta és eközben feltalálta az időgépet. Találmányával visszautazott az ősi Egyiptomba és ott nyoma veszett, amikor találkozott az ufókkal, akik az ősi egyiptomi civilizációt létrehozták és elhagyta velük a bolygót mindörökre.

A CSAPAT -ami a NASA titkos felderítő egysége és a szervezet lezáratlan aktáinak feltárásával foglalkozik- csak annyit tud, hogy Sir Mokh előző este eltűnt az irodájából, így a feladat: megtudni, hogy mi történt a NASA kutatóval, utána menni a múltba, kideríteni az igazságot, majd visszajönni a jelenbe a FÉREGLYUKON át.

Elég ügyesek vagytok a csapatoddal, hogy megfejtsétek a rejtélyt? Gyertek és próbáljátok ki magatokat!

2-6 FŐS CSAPATOKNAK, 10 ÉVES KORTÓL • JÁTÉKIDŐ KB. 60 PERC